فيلامنت ABS پس از پردازش

پرينتر سه بعدي دندانسازي

۱۹ بازديد

وقتي كه فيلامنت ABS چاپ ميشود، پرينتر سه بعدي دندانسازي مات ميباشد البته صاف و درخشان به لحاظ ميرسد. يكي از ديگر از مزاياي گرانقدر استعمال از فيلامنت ABS، تجهيزات بعد از پردازش ميباشد. قطعات فيلامنت ABS را مي شود به راحتي ترك كاري كرد، سوهان كرد يا اين كه به هم چسباند.
از استون (بخار) به كار گيري نماييد تا حرفه ABS را پاره اي ذوب فرماييد، لايه ها را قابل انعطاف كرده و آنان‌را با يكديگر ادغام فرمائيد و توهم يك قطعه پوسته‌گيري گرديده را ساخت‌و‌ساز فرمائيد. در حالتي كه ميخواهيد يك قطعه سه آجل تعالي را پرينت فرماييد، تركيب به شما اين قابليت و امكان را مي‌دهد كه قطعات را به هم متصل فرمائيد تا يك سبك ABS بزرگتر توليد نماييد.
ويژگي ها ترموپلاستيك ABSاكنون بعد از معرفي كاربرد ترموپلاستيك ABS ، اندكي به معرفي خصوصيت هاي خويش اين ماده مي‌پردازيم.
پلاستيك ABS (آكريلونيتريل-بوتادلن-استايرن) يك ترموپلاستيك مهندسي گرديده ارزان ارزش ميباشد كه به راحتي ماشينكاري ، ساخته و ترموفرم مي‌گردد. اين ماده ترموپلاستيك مقاومت بسيار خير و خوبي در قبال مواد شيميايي ، تنش و خزش داراست.
ABS تعادل نيكي از مقاومت در قبال ضربه، حرارت، مقاومت شيميايي و سايش، پايداري ابعادي، استحكام كششي، رنج سطح، سفتي و خصوصيت هاي الكتريكي ارائه ميدهد.
ماده ABS ترموپلاستيك جايگاه مواد غذايي در لحاظ گرفته ميگردد و قابليت و امكان به كارگيري در فرآوري مواد غذايي را دارااست.
پلاستيك ABS حتي‌در دماهاي ذيل نيز دشوار، محكم و مقاوم باقي مي‌ماند. اين در رتبه هاي مقاوم در قبال شعله، مقاوم در قبال حرارت و محل قرارگيري جانور ميباشد. مقاومت در قبال ضربه بر طبق جايگاه گوناگون ميباشد.
اكثر رزين‌هاي طبيعي ABS روشن تا مات مي‌باشند، ولي مي قدرت آن‌ها‌را در چگونگي هاي روشن ساخت كرد و به طور تقريبً هر رنگي را مي قدرت رنگدانه كرد.
گريدهاي غرض همگاني ممكن ميباشد براي بعضي از كاربردهاي فرنگي عمل نمايند، ولي قرار به چنگ آوردن وقتگير زمان در معرض فروغ خورشيد منجر تغيير‌و تحول رنگ و كاهش براقيت سطح، مشقت، مقاومت در قبال ضربه و مدول الاستيسيته ميگردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.