برای پیاده سازی دندان تصنعی و مصنوعی به شیوه دیجیتالی از قابل انعطاف افزارهای خاصی به کارگیری می‌گردد که مرسوم ترین آن ها از این قرار می باشند.

اگزوکد: همه گیرترین و دارای اسم و رسم ترین پرینتر سه بعدی دندانسازی اپلیکیشن دندانپزشکی است. اگزوکد دارنده ماژول های مختلفی میباشد و براین اساس میتواند در طیف بزرگ ای از سرویس ها دندانپزشکی (پیاده سازی روکش، بریج، دندان تصنعی، ایمپلنت و …) به شغل رود.
تری شیپ دنتال سیستم: این اپ از آحاد رستوریشن های دندانپزشکی حفاظت می نماید و حتی امکان مرتبط شدن با لابراتوارهای فاقد اسکنر را نیز دارااست؛ یعنی می‌تواند پوسته وکس را نسخه برداری نماید و یک سبک دیجیتالی ارائه دهد. ورژن ۲۰۲۲ این اپ، قابلیت و امکان جدیدی دارااست که به دندانسازان قابلیت میدهد دندان تصنعی را حتی روی ایمپلنت پیاده سازی نمایند.
تکنولوژی های پرینت ۳D گزینه به کار گیری
پرینترهای ۳D از تکنولوژی های چاپ مختلفی در دندانپزشکی به کار گیری می نمایند.

پرینترهای ۳ آجل رزینی: برای پرینت قطعات دندانی پلیمری به فعالیت میروند و از تکنولوژی های صنعتی DLP ، MSLA، SLA و CLIP به کار گیری می نمایند.
پرینترهای ۳ آجل فلزات: برای پرینت قسمت های فلزی که در دندانپزشکی به شغل میروند و از تکنولوژی های SLM، DLMS و EBM به کارگیری می نمایند.
مواد مصرف شده در ایجاد دندان تصنعی و مصنوعی با به کارگیری از پرینت ۳D
برای ساخت دندان تصنعی با به کار گیری از پرینت سه آتی از مواد مختلفی به کار گیری می‌شود، برای مثال:

مواد مرکب پلیمری: مواد مرکب با قضیه پلیمری دارنده خاصیت سایشی و مکانیکی بالایی می‌باشند و به همین ادله جزء پرکاربردترین مواد مصرف شده برای ایجاد دندان تصنعی و مصنوعی با پرینتر ۳ آینده هستند.
سرامیک های پرینت ۳D: سرامیک ها به صورت ذاتی مقاومت بالایی در قبال اکسیداسیون و افت خاصیت مکانیکی در دماهای بالا دارا هستند. این خصوصیت های پر رنگ سبب میشود که به صورت موفقت آمیزی در ساخت و ساز دندان تصنعی با چاپ سه آجل به فعالیت فرآیند.
مواد بیواستفاده پذیر: مواد قابل تجزیه زیستی حتی بعد از تجزیه و تخریب نمی توانند منجر آلودگی دور و بر زیست و صدمه به آن شوند. به کار گیری از این مواد سازگار با اطراف زیست در صنعت دندانپزشکی و ساخت‌و‌ساز دندان تصنعی در هم اکنون ارتقا میباشد.

نرم‌افزارهای آموزش زبان در دنیای امروز نقش بسیار مهمی را در فرآیند یادگیری زبان‌های مختلف ایفا می‌کنند. این نرم‌افزارها از ابزارهای تعاملی و پویا برخوردار بوده و به دانشجوها امکان فراگیری زبان با تمرین‌ها و فعالیت‌های متنوع را می‌دهند. یکی از مزیت‌های بارز این نرم‌افزارها، امکان انعطاف‌پذیری در زمان و مکان است که به دانشجوها این امکان را می‌دهد تا در هر زمانی که تمایل دارند، به یادگیری زبان بپردازند.

https://charbzaban.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C.html

علاوه بر این، تنوع در روش‌های آموزش نیز یکی از مزایای این نرم‌افزارهاست. از طریق ترکیب درس‌های متنوع، بازی‌ها، تمرینات شنیداری و دیداری، این نرم‌افزارها توانمندی دانشجوها را در هر مهارت زبانی بهبود می‌بخشند. همچنین، تکنولوژی هوش مصنوعی که در این نرم‌افزارها به‌کار گرفته می‌شود، می‌تواند با تشخیص نقاط ضعف و قوت دانشجو و ارائه بازخوردهای فوری، فرآیند یادگیری را بهبود بخشد. به طور کلی، نرم‌افزارهای آموزش زبان با ایجاد یک تجربه آموزشی تعاملی، جذاب و تنوع‌بخش، به دانشجوها کمک می‌کنند تا به طریقی موثر و لذت‌بخش، مهارات زبانی خود را بهبود بخشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.