Chris Ashton عشق و علاقه متعددي به اتومبيل داشت پرينتر سه بعدي دندانسازي و توانست اين شوق را با بيزنس خويش ادغام نمايد. Ruffian Cars شركتي در كاليفرنيا ميباشد كه اتومبيل هاي اسپرت را ساخت و اصلاح مي نمايد. اين موسسه چندين سالي ميباشد كه از فناوري پرينت سه آينده براي تجديد بنا قطعات به كار گيري مي نمايد. در روند گزينه استعمال اين موسسه، براي اينكه يك سبك تا حد ممكن شبيه ورژن اساسي باشد به تكرارهاي متعددي نياز بود. به همين برهان شركتRuffian Cars  با غرض ساخت دوباره قطعات خودرو از اسكنرهاي سه آجل Artec Space Spider  و Artec Eva  استفاده نمود.
Chris Ashton توضيح بخشيد: “پيش از اينً مورد نياز بود كه اينجانب گلگير ها را از فوم يا اين كه خاك رس بسازم و آحاد ماشين را به يك فروشگاه ببرم تا قالبها ساخته شوند (يا اين كه خودم اين عمل را ايفا دهم كه آلوده كننده و دربرگيرنده مواد شيميايي اكثري بود) و اينجانب بدون چاره بودم اين شغل را دو توشه جاري ساختن دهم چون شما در دنياي حقيقي نمي توانيد قطعه را معكوس نماييد. مزيت تبارك در اينجا اين ميباشد كه فلاپ بدور گلگير به طور ديجيتالي با استعمال از يك كپي مقياسي از ماشين حقيقي وواقعي درست شده ميگردند، براين اساس ما مي‌دانيم كه آن‌ها به طور كاملً متناسب مي‌باشند و دو طرف چپ و راست دقيقاً با يكديگر متقارن ميباشند”.

مراحل سفارشي سازي خودرو Ford GT40با به كار گيري از كپي سه آتيطبق گفته Chris Ashton، از اسكنر Artec Eva براي نسخه برداري مجموع خودرو مصرف شده ميباشد. اين در حالي ميباشد كه براي نسخه برداري قطعات كوچكتر و غلو اجزاي توليد كننده به خواسته سازش با بقيه اجزا از اسكنر سه آينده  Spider Spaceاستفاده گرديده است. اين اسكنر به ويژه براي كاربرد هايي كه نياز به جزئيات و اعتنا بسيار خير و خوبي دارا هستند مطلوب ميباشد. آن گاه اين مجموعه ميتواند مجموع داده هاي به دست آمده را با به كارگيري از اپليكيشن سه آتي بازيابي كرده و قرارگيري قطعات باطن يكديگر را در حين حقيقي وواقعي مشاهده نمايد. او ادامه داد: “ازآنجاكه داده هاي كپي ها در مقياس دنياي حقيقي وواقعي وارد كامپيوتر مي‌شوند، اينجانب ميتوانم قطعات تازه خويش را در كنار آن‌ها مدلسازي و سواي هيچ سيرتكامل مقياس بندي پرينت كنم. اين فعاليت در مقايسه با آنچه اينجانب پيش از اينً اعمال مي دادم كه دربرگيرنده اندازه گيري، تشكيل داد و آرزو به سازش آن‌ها بود، توسعه بزرگي ميباشد. ” به كار گيري از نسخه برداري سه آينده مراحل چاپ سه آينده را شل خيس و دقيقتر مي نمايد.
كارChris Ashton  به ساخت و ساز دوباره قطعات اتومبيل فورد GT40 محصور نمي‌شود. عمليات سفارشي سازي براي سگك هاي كمربند ايمني، روي گلگيرها و سپر هاي كناري نيز ايفا مي‌گردد. وي در ماه نوامبر همين سال از خودرو فورد GT40 خويش در نمايشگاه  SEMA 2021كه خودروسازان توليد ها خويش را به اكران ميگذارند رونمايي خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.